ecoticketing

Sistem de taxare electronic

ecoTicket este un sistem de gestionare a biletelor și abonamentelor electronice care include managementul  politicilor de preț, generare și validare de bilete electronice, imprimare de bilete cu suport de hârtie, monitorizare de trasee și sistem pentru raportarea venitului.
Principalul obiectiv este de a crea pasagerilor o modalitate convenabilă de a achita călătoriile. De asemenea acest sistem oferă operatorului de transport o vedere de ansamblu asupra fluxului de pasageri și a vânzării de bilete.
 
Componența sistemului:
 
  • În autobuz: terminale online (ex. tablete sau SmartPhone cu capabilități de localizare prin GPS, comunicare GPRS și Bluetooth), case de marcat și imprimante fiscale, cititoare de  de abonamente electronice/bilete electronice.
  • In mediu online: un server web pentru accesul și monitorizarea online a datelor, o soluție pentru managementul și raportarea datelor din back-office
Scopul produsului ecoTicket este următorul:
 
  • Management simplu a flotei de autobuze (trasee și rute)
  • Managementul  abonaților și a abonamentelor
  • Managementul și validarea biletelor electronice
  • Imprimare și validare a biletelor
  • Raportare online
 

Cu ajutorul ecoTicket puteți obține:

 
  • Controlul facil al biletelor emise
  • Verificarea rapidă a valabilității abonamentelor
  • Generarea rapidă a analizei traseelor
  • Verificarea în timp real a flotei cu ajutorul telefonului mobil și/sau a calculatorului PC
  • Posibilitatea de urmărire prin sistemul de localizare prin GPS al vehiculului
 
Canalele de vânzare pot fi la bord (de regulă doar pentru bilete individuale), la automate și în comerț.


ECOTICKETING

Tabletă (cu capabilități de localizare prin GPS, comunicare GPRS și Bluetooth) – casă de marcat (legat prin Bluetooth) – aplicație online – server – RFID (legat prin cablu USB sau Bluetooth ) – GPRS

Caracteristici principale:
  1. Platforma online
  2. Aplicație Android pentru șofer
  3. Management facil a flotei de autobuze (trasee și rute)
  4. Management al biletelor de călătorie
  5. Management al abonaților și abonamentelor
  6. Management și validarea biletelor electronice
  7. Imprimare și validare a biletelor
  8. Raportare online
  9. Integrare cu aplicații software terțe
Șoferul poate  să emită intr-un mod facil bilete cu valoare predefinită utilizând dispozitivul Android cu ecran tactil.

Biletele sunt imprimate automat prin simpla apăsare a unui buton din casa de marcat aflat la bord

Sistemul este dotat cu un cititor de card RFID, ceea ce permite manipularea abonamentelor și a biletelor, care totodată permite operatorului să aplice diferite reduceri (pt studenți, pensionari, etc.)
Toate informațiile sunt stocate în dispozitiv, astfel șoferul își poate raporta online activitatea zilnică.

Dispozitivul de la bord este conectat permanent la serverul principal prin GPRS, astfel operatorii din cadrul conducerii pot avea o vizualizare online a situației curente a fiecărui vehicul: locație, numărul pasagerilor zilnic, numărul de pasageri actuali, numărul de bilete emise și dacă orarul traseului este respectat.

Se pot administra cu ușurință biletele, orarele, reducerile, vehiculele, traseele și totodată se pot emite rapoarte/statistici  cuprinzătoare cu combinații ale acestora.