garanție și post garanție

Înainte de a face pasul către achiziționarea unui produs sau a unui serviciu trebuie să analizăm atent, din mai multe puncte de vedere, mai multe aspecte, cum ar fi: garanție, suport tehnic și bine înțeles prețul. Raportul preț calitate va fi caracteristica decisivă a produsului.

Firma noastră este perfect conștientă de acest fapt, ca urmare sistemul de monitorizare GPS și toate serviciile adiacente sunt oferite către clienții noștri sub formă de pachete care să se potrivească oricărui cumpărător.
Pachetele de monitorizare GPS vin cu echipamente de înaltă calitate, având  perioade de garanție de 1 an oferite de furnizor. În această perioadă orice defect de fabricație detectat duce la schimbarea produsului fără niciun cost suplimentar.

Toate procedurile de montare și calibrare a echipamentelor de monitorizare GPS, a senzorilor și sondelor de control consum combustibil se efectuează doar de către colegii noștri din compartimentul tehnic și de intervenție. Pentru aceste lucrări firma Fomco Grup asigură o garanție de bună execuție pe o perioadă de 12 luni.
Echipamentele de monitorizare GPS și materialele de montaj după expirarea perioadei de garanție beneficiează de un suport tehnic și montaj de postgaranție. Orice defecțiune sau funcționare defectuoasă a sistemului se poate anunța la dispecerat cu program de funcționare non stop.

Sistemul de monitorizare flotă conține în afară de echipamentele de monitorizare GPS propriu zisă și o interfață web, fără care întregul proces de urmărire este imposibilă. La contractarea pachetului de monitorizare flotă se efectueză o calibrare și instalare a programului client confrom negocierilor. Orice funcționare defectuoasă, imposibilitate de a se conecta la servere, se anunță imediat la serviciul de asistență disponibil non stop.
Colegii noștri de la departamentul tehnic vor oferi prompt informații și ajutor cu privire la funcționarea și exploatarea sistemului de monitorizare GPS, si vor rezolva într-un timp cât mai scurt posibil defecțiunile de soft și de conexiune.

Toate evenimentele care sunt anunțate la dispecerat se rezolvă pe bază de tichete, ca urmare în orice moment se pot oferi informații în legătură cu stadiul de rezolvare a defecțiunii anunțate.
Vă rugăm să anunțați toate evenimentele care considerați neconforme la serviciul de dispecerat având  contactele de mai jos:
 

Tel :  0265-318305
E-mail: gps@fomco.ro